6 savjeta za uređivanje spavaće sobe koji će vam pomoći da lakše zaspite

Svi smo se već bezbroj puta susreli sa onom užasno iritantnom pojavom da smo u potpunosti iscrpljeni nakon dugog dana na poslu i brda obaveza, ali čim se napokon uvučete u krevet automatski se razbudite i mozak počne frentično da vam radi. Istina, često su glavni krivac za ovo brige – o velikim rokovima, intenzivnim razgovorima sa prijateljom, bolesnom članu porodice… lista se nastavlja u nedogled. Borba protiv ovakvih anksioznosti je proces koji traje čitav život. Međutim, postoje neki načini na koje si odmah možete pomoći da lakše utonete u san, a svi su u vezi sa atmosferom u vašoj spavaćoj sobi. Dobra atmosfera vodi do boljeg kvaliteta sna. Pa kako to postići?

Uklonite svu tehnologiju

Iako je ideja o rađenju više stvari u krevetu primamljjiva, posao ostavite za radni sto a TV za kauč. Eliminacijom svih aktivnosti osim spavanja iz vašeg kreveta trenirate mozak da to vrijeme i ta prostorija imaju samo jednu namjenu – spavanje. Koliko god vam to možda bilo teško, i telefon ostavite udaljen od kreveta.

Blokirajte jako svjetlo

Postoje dva načina na koja to možete postići. Jedan je da si nabavite udobnu masku za spavanje. Pozitivna dejstva ovog izuma su već odavno dokazana. Umjetno svjetlo iz gradova i sa ekrana uništava sposobnost našeg tijela da proizvede melatonin – hormon koji izaziva san.

Druga opcija je da standardne sijalice zamijenite onima čiji je sjaj blaži. Postoje sijalice čiji prozivođači tvrde da eliminišu i do 95% oštro plavog svjetla za koje se smatra da negativno utiče na proizvodnju melatonina.

Uključite umirujuće zvukove

Prije nego što zaspite pokušajte joga meditaciju za san ili mantru poput budističke Om mani padme hum, jer one djeluju opuštajuće na um i tijelo. Iako su aplikacije poput MindSPace vrlo opuštajuće, zapravo utiču na to da uključite mozak i obraćate pažnju na zvukove, pa ukoliko vaša meditacija nije kreirana specijalno za opuštanje i san bolje ih je zamijeniti zvukovima prirode poput okeanskih talasa.

KARE design

Nabavite esencijalna ulja

Kada stvorite iskustvo za čitavo tijelo dok tonete u san, vaše tijelo i um se poslože na način koji vas opušta od bilo kakve anksioznosti. Koristite esencijalno ulje lavande ili zapalite mirišljavi štapić da mirisom stvorite umirujuću atmosferu. Medicinski centar Univerziteta u Merilendu tvrdi da postoje medicinski dokazi da aromaterapija lavandom usporava aktivnosti nervnog sistema, poboljšavaju kvalitet sna, podstiču opuštanje i popravljaju raspoloženje kod ljudi koji pate od poremećaja spavanja.

Promijenite madrac

Ako vaš madrac izgleda splasnuto ili je grudvast, poslije spavanja se osjećate ukočeno i mrzovoljno, vjerovatno je vrijeme da uložite novac u novi. Izbor danas je zaista veliki – preko vodenih, tvrdih, madraca sa memorijskom pjenom… za svakog po nešto!

Promijenite boju sobe

Ukoliko vaša soba već nema neku umirujuću boju poput svijetle bež, sive, plave, ljubičaste ili zelene, dizajneri savjetuju da se uhvatite četke što prije. Ako iz bilo kojih razloga niste u mogućnosti da prefarbate čitavu prostoriju, sličan efekat možete postići i ukoliko naglasite samo zid preko puta kreveta. To je ono u šta ćete gledati prije nego što zaspite i čim se probudite, a feng shui stručnjaci tvrde da je to najvažniji zid u vašem domu.

San je izuzetno važan za čitav ostatak života, a vi zaslužujete kvalitetan odmor. Zar ne?

Komentariši

Zatvori

Loft Design House

Namještaj

Valuta